Translate

środa, 20 listopada 2013

Targi minerałów

Przecież nie mogłam przegapić targów minerałów w Lublinie :) 
Zabrałam się tam z mamą (sroczką jakich mało!) i zbankrutowałyśmy na świecidełkach.
Co prawda w tym roku jakoś tak wyjątkowo mało ciekawych rzeczy było, a dużo stoisk z kamieniami (tak jak to było przed laty) zastąpiły stoiska z gotową biżuterią :(
Ale, jak już wspomniałam, bankructwo nastąpiło i już niebawem praca ruszy pełną parą :)
Oto część z tego co upolowałam:
Jaspisy, agaty, jadeity, bursztyny, labradoryty i perły ( w tym moje ukochane perły w kolorze stalowym, o niedoskonałej powierzchni i z masą charakteru!)

Ponieważ wciąż doposażam moją pracownię w sprzęt (jutro kolejna dostawa), to zrobiłam póki co tylko proste srebrne kolczyki z jaspisem akwarelowym :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz