Translate

piątek, 13 marca 2015

Ksieżycowa Wróżka

Kreatywny Kufer opublikował kolejne fantastyczne wyzwanie biżuteryjne :D
http://kreatywnykufer.blogspot.com/


Wróżka! Uwielbiam filmy fantastyczne, gdzie pojawiają sie postaci o magicznej mocy i unikatowych umiejętnościach. Wróżki, wieźmy, czarownice bardzo często pojawiały sie w moich ulubionych bajkach z dzieciństwa - latały, obsypywały magicznym pyłkiem, rzucały klątwy, miały magiczne przedmioty, spełniały życzenia, ah!
I mimo, że byłam w trakcie robienia innej pracy, od razu zapragnęłam wróżki! Latającej, migoczącej, małej istotki :)

 Ostatnio częściej pracuję z rozrysowanymi projektami (wcześniej tworzyłam projekty w głowie, a potem modyfikowały się one jak mnie poniosło ;)), więc od razu zasiadłam do szkicowania różnych konceptów, aż wyklarował się jeden, który wybrałam - Księżycowa Wróżka :)


Wiedziałam, że chcę by w projekcie pojawił się magiczny labradoryt, miałam jeden kamień, który kształtem lekko przypominał księżyc, a jego irydyzacja przywodziła mi na myśl zorze polarne i kosmos, rozwalcowałam srebrny drut i blachę i przystąpiłam do kształtowania, cięcia, połowania i składania elementów.



Kamień planowałam obsadzić w sernej cardze z wycietym na tyle księżyczem :)


Wiedziałam, że skrzydło nie będzie takie jak na rysunku, to było raczej luźne zaznaczenie wypełnienia, zdecydowałam sie na mniej pogatą formę :)



Jeszcze tylko obsadzić kamień, wyszlifować, wypolerować, zaoksydować i gotowa :)

No i dodać cieniutki jak mgiełka srebrny łańcuszek, by nie odebrać wróżce filigranowości i lekkości :)






                                 
                                      



Jak Wam się podoba? 
Trzymajcie proszę za mnie kciuki w konkursie :)

Ah, oczywiście moje prace można nabyć tu: http://pl.dawanda.com/shop/MeLikeJewelry?sort_by=newest_products#products

Raz na jakiś czas pojawiają sie nowości, wróżka zapewne niebawem też będzie do nabycia :)



24 komentarze:

  1. Przepiękny! I kamień i praca. A dokumentacja kolejnych etapów pracy też mi się bardzo podoba, tym bardziej, że sama się przymierzam do oprawy kamieni. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziekuję i polecam spróbować, zakuwanie kamieni to bardzo przyjemny etap :)

      Usuń
  2. Piękny wisiorek . Trzymam kciuki .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, i ten detal z księżycem - bardzo w moim guście.
    Dałabym się pokroić za taki wisior! Może chciałabyś się ze mną wymienić? :)
    Tak jak Ewa, uważam że dokumentowanie etapów pracy - szczególnie tych w srebrze, jest świetnym pomysłem. Jest w tym coś magicznego.
    pozdrawiam,
    Agata
    www.inaurem.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle srebro to czysta magia, jak się je topi, rozwalcowuje na blachę, jak łączy, uwielbiam to :)
      Z chęcią bym się wymieniła, z tym, że ja w ogóle nie noszę sama biżuterii ;(
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ja za każdym razem jak widzę takie posty to chcę się wziąć do roboty ze srebrem, ale zawsze jakoś mi skrzydełka opadają jak patrzę w co musiałabym się wyposażyć :)
      No trudno, może kiedyś się przekonasz do noszenia!
      Pozdrawiam,
      Ag.

      Usuń
    3. Planuję niedługo posta o tym co jest mi absolutnie niezbędne w pracowni, żeby zrobić wisiorek, bo okazuje się, że takich "must have" nie jest wcale tak dużo :)

      Usuń
  4. piękności ;) nagroda powinna być

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, nosiłabym taki. Podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo delikatny, subtelny. Lubię takie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. AND THE WINNER IS.... - mój absolutny faworyt. Gratuluję kolejnej świetnej interpretacji wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uhuhu, fajnie by było wygrać, nie ukrywam. Dodatkowy fundusz na materiały zawsze by się przydał. Zobaczymy co powie jury :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obstawiam wygraną ;) bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej. Twoja praca była moim faworytem. Naszyjnik jest niezwykły i bajeczny.

    OdpowiedzUsuń