Translate

piątek, 20 marca 2015

Wyzwanie MAPKA

Od kiedy pojawiło się to wyzwanie na blogu Kreatywnego Kufra  chciałam je zrobić i miałam w głowie pomysł.

O co chodzi? Dostajemy wzór i interpretujemy go wg własnego pomysłu, w dowolnych technikach :)
Ja miałam w głowie zrobić naszyjnik z wytrawionym motywem mapki w miedzi i labradorytów.
Miałam jeden lekko trójkątny, duży labradoryt, który irydyzuje na ciemno niebiesko, wydał mi się idealny gdy tylko przeczytałam o tym wyzawniu :)

Oczywiście więcej prac można zobaczyć u mnie na facebooku:
 https://www.facebook.com/melikeitaccessories






Podoba Wam się?
Trzymajcie za mnie kciuki :)


6 komentarzy:

  1. Kolejna śliczna praca, ten kamień w środku wygląda oszałamiająco*-*
    Powodzenia w wyzwaniu:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję i cieszę się, że przypadł Pani do gustu :)

      Usuń
  2. Wygląda na to , że dziewczyny będą musiały zaprosić Cię do grona projektantek, bo inaczej zgarniesz nam sprzed nosa wszystkie nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki za wiarę, ale w tym wyzwaniu dużo pięknych prac się pojawiło i nie jestem pewna czy mam szanse :)

      Usuń